Skip to main content

Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων (12 ωρών)

(ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ) (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΙ ΚΥΚΛΟΙ)

Οι εξαγωγές και η εξωστρέφεια γενικότερα αποτελούν σήμερα μονόδρομο για την επιβίωση των ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά και για την έξοδο της χώρας από την οικονομική κρίση, κάτι το οποίο έχει αντιληφθεί πλέον το σύνολο της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας.

Η ανάληψη εξαγωγικής δραστηριότητας αναμφισβήτητα συνδέεται με πολλά πλεονεκτήματα τόσο για την ίδια την επιχείρηση, όσο και για το γενικότερο οικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργεί.
Η εξαγωγική δραστηριότητα είναι μια σύνθετη διαδικασία που προϋποθέτει υπομονή, επιμονή, επαγγελματισμό και εξειδικευμενες γνώσεις Στόχος

Να παρουσιάσει όλα τα στάδια της εξαγωγικής διαδρομής και την σπουδαιότητα τους, για επιτυχημένες εξαγωγές χωρίς εκπλήξεις, λάθη και απώλεια χρόνου και χρημάτων.
Σε ποιούς απευθύνεται

Σε νέους εξαγωγείς, σε στελέχη εξαγωγικών επιχειρήσεων που θέλουν να έχουν μιά ολοκληρωμένη εικόνα της εξαγωγικής διαδρομής για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην προσπάθειά τους.
Μαθησιακά αποτελέσματα:

Μετά το τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα έχουν κατανοήσει όλα τα στάδια προετοιμασίας μιας επιτυχημένης εξαγωγής και θα είναι σε θέση να σχεδιάσουν ή/και να βελτιώσουν τη δική τους εξαγωγική δραστηριότητα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

  • ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
  • ΕΞΑΓΩΓΙΚΕΣ/ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

Τα παρακάτω είναι τα θέματα που θα αναλυθούν ανά ενότητα:

ΠΡΩΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (4 ώρες) 1. Διάγνωση Επιπέδου Εξαγωγικής ετοιμότητας

  • Προετοιμασία και οργάνωση εξαγωγικής επιχείρησης
  • Κατοχύρωση εμπορικού σήματος
  • Επιλογή προϊόντος
  • Τιμολογιακή Πολιτική – Export Pricing
  • Επιχειρηματικοί Στόχοι της Τιμολογιακής Πολιτικής
  • SWOT Ανάλυση
  • Πιστοποίηση παραγωγής, προϊόντος και συσκευασίας
  • Δημιουργία δειγμάτων προς αποστολή
  • Δημιουργία επαγγελματικής σελίδας
  • Εργαλεία Εξαγωγικού Marketing
  • Μέσα προβολής: Internet, Newsletters, Εκθέσεις, Β2Β ιστοσελίδες
  • Προετοιμασία για συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις
  • Διαπολιτισμική επικοινωνία
  • Διεθνείς εμπορικοί όροι - Ιncoterms - Eπιλογή Incoterm
  • Σύνταξη εξαγωγικού πλάνου ανάπτυξης - Export Business Plan
  • Επιλογή χώρας ζήτησης και εντοπισμός πελατολογίου
  • Διαχείριση πελατολογίου – Εμπορική αλληλογραφία

ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (4ώρες)

  • Προετοιμασία για εμπορικές εκθέσεις
  • Σύναψη συμφωνιών με συμφέροντες όρους πληρωμής
  • Διασφάλισης πληρωμής εξαγωγής
  • Ασφάλιση πιστωτικού κινδύνου
  • Μέσα Χρηματοδότησης Εξαγωγικών Επιχειρήσεων
  • Διεκπεραίωση φόρτωσης, επικοινωνία με μεταφορικές εταιρείες και εκτελωνιστές
  • Επικοινωνία με Τράπεζες και οργανισμούς
  • Τραπεζικές διαδικασίες
  • Σωστή προετοιμασία φορτωτικών εγγράφων βάσει Ενέγγυων Πιστώσεων και συμβάσεων
  • Έλεγχος, επιβεβαίωση, προετοιμασία και τα ποιo συνηθισμένα λάθη στην προετοιμασία φορτωτικών εγγράφων βάσει Ενεγγύων Πιστώσεων
  • Τελικός έλεγχος μιας επιτυχημένης εξαγωγής και αποστολή φορτωτικών μέσω Τράπεζας στον αγοραστή.

ΤΡΙΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (4ώρες)

  • Προετοιμασία εξαγωγικής επιχείρησης για εξαγωγές εκτός Ε.Ε. i.e. Η.Π.Α., Ρωσία, Κίνα

Το παραπάνω θέμα μπορούμε να τα διδάξουμε και ένα ξεχωριστό 4ωρο σεμινάριο, διότι ενδιαφέρει πολλούς εξαγωγείς που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να δραστηριοποιηθούν σε αυτές τις χώρες και δεν γνωρίζουν τις διαδικασίες.